Securitas MyConnect: Wszechstronna aplikacja dla pracowników
Securitas MyConnect to bezpłatna aplikacja dostępna na urządzenia z systemem Android. Została zaprojektowana, aby pomóc pracownikom w zalogowaniu się i wylogowaniu, sprawdzeniu sald urlopowych, zgłoszeniu wniosków o urlop, przeglądaniu grafików i tworzeniu raportów dla swojego miejsca pracy. Aplikacja została opracowana przez Securitas USA i jest przeznaczona wyłącznie dla pracowników Securitas.
Aplikacja jest prosta i łatwa w użyciu. Umożliwia pracownikom logowanie się za pomocą konta OneID, co eliminuje potrzebę rejestracji. Dzięki MyConnect użytkownicy mogą uzyskać dostęp do wszystkich funkcji potrzebnych do wykonywania swojej pracy. Mogą się logować i wylogowywać, rozpoczynać raporty z codziennej aktywności, brać przerwy, tworzyć nowe raporty i przeglądać wcześniejsze raporty dla swojego miejsca pracy.
Poza tymi funkcjami, aplikacja pozwala użytkownikom na uzyskanie pomocy od zespołu ServiceNow, wysyłanie wiadomości do swojego menedżera dystryktu, tworzenie wniosków o mundury i zaopatrzenie, przeglądanie wypłat i zgłaszanie niezgodności płacowych. Aplikacja zapewnia również powiadomienia w aplikacji dotyczące wypłat i ogłoszeń globalnych. Użytkownicy mogą wybrać preferowany język spośród angielskiego, hiszpańskiego i francuskiego.
Ogólnie rzecz biorąc, Securitas MyConnect to kompleksowa aplikacja, która zapewnia wszystkie niezbędne funkcje, aby pracownicy mogli wykonywać swoją pracę sprawnie. Eliminuje potrzebę stosowania papierowych formularzy i procesów manualnych, co ułatwia pracę i zwiększa organizację.